יום חמישי, 18 בפברואר 2010

שמחת הדג



...
צ`ואנג-טסה והואה-טסה היו מטיילים על הגשר של נהר האו. צ`ואנג-טסה אמר:
"באיזו קלילות ושלווה עולים ושוחים הדגים. אכן, זוהי שמחת הדג".
הואה-טסה אמר: "אתה אינך דג. כיצד אתה יודע מהי שמחת הדג"?
צ`ואנג-טסה אמר: "אתה אינך אני. כיצד אתה יודע שאין אני יודע מהי שמחת הדג"?
הואה-טסה אמר: "אני איני אתה, ועל כן אין אני יודע אותך. על כן, מובן מאליו שאתה, שאינך דג, אינך יודע את שמחת הדג".
צ`ואנג-טסה אמר: "הבה נחזור להתחלה. אם שאלת אותי כיצד אני יודע מהי שמחת הדג, הרי שכבר ידעת כיצד אני יודע זאת.
אני יודע זאת מן הגשר שעל הנהר האו".



(מתוך "קולות האדמה", בתרגומו של יואל הופמן )


נו, חומר למחשבה. כל זה כדי שאוכל לסיים את הפוסט הזה במילים - "אכן, זוהי שמחת הדג !"


ועכשיו לדגים ! Fishing Girl הוא משחק שבו צריך לדוג דגים. לשם כך יש לנו פיתיונות שונים שאותם אפשר לשדרג תוך כדי צבירת נקודות, וחכה, שגם אותה ניתן לשדרג. חוץ מלדוג כמה שיותר דגים, אתם צריכים גם להציל את הילד שתקוע על אי בודד, ולהחזיר אותו אל אהובתו, שמחכה לצידכם וקופצת משמחה בכל פעם שאתם דגים משהו.
הדגים יפהפיים. הצלילים מרגיעים, ואתם רק צריכים סבלנות להתמכר.
זכרו כמה עובדות - 
דגים קטנים אוכלים פיתיונות קטנים, אבל גם דגים גדולים - אל תאבדו את הפתיונות לטובת דג שסתם אוכל מבלי להתפס.
הדגים היותר גדולים שוחים יותר עמוק.
כדי להגיע יותר עמוק צריך לזרוק את החכה יותר רחוק, וזה כבר תלוי בטיב החכה שלכם.
פתיון קטן נזרק יותר רחוק, ופתיון גדול הוא יותר כבד.
לא תמיד יש קשר בין גודל הדג לניקוד שהוא מוסיף, לעומת זאת, יש מספר מוגבל של דגים מכל סוג.
את היתר תגלו בעצמכם.


יש שני סופים אפשריים למשחק.
יש שתי גרסאות למשחק. אחרי שתסיימו את הגרסה הקלה, מומלץ לעשות סיבוב  גם על הגרסה המאתגרת יותר, שבה הדגים יותר רעבים.


אכן, זוהי שמחת הדג !





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה