יום שני, 26 באפריל 2010

מה אפשר ללמוד באוניברסיטת סאלפורד ?

על אוניברסיטת סאלפורד שמעתם ? גם אני לא, עד שנתקלתי במשחק הזה,  שנוצר שם. לא ברור אם הוא נוצר כתרגיל של אחת המחלקות, או כפרסומת לאוניברסיטה. אולי שניהם.
Curious  הוא שם המשחק, וגם שם הדמות הראשית - דמות רכה ולבנבנה, עם ראש גדול ועיניים תוהות. למשחק שמונה שלבים. כל אחד מהם הוא מסך של נוף סוריאליסטי, עשוי בטכניקת קולאז' שמשלבת צילום, ציור וקריקטורה. איכשהו אפשר לנחש מהקולאז'ים שאוניברסיטת סאלפורד היא במנצ'סטר - האם אלו הבניינים ? המדשאות ? עלי השלכת ? מה בדיוק נראה כאן כל כך אנגלי ? אולי זו העובדה שזה כל כך מזכיר את הסגנון הגרפי של עידן הביטלס ו"צוללת צהובה"...
 קל להבין איזו נקודה במסך מאפשרת אינטראקציה, אך כאן האתגר הוא להקליק על הדברים בסדר הנכון. אחרי המסך הראשון מתרגלים לשיטה, אבל זה דורש נסיונות לא מעטים. לפעמים צריך להקליק יותר מפעם אחת באותה נקודה, ולפעמים צריך להקליק ולגרור דברים. סיום כל שלב מחזיר את ידידנו הסקרן למעלית ( שאליה הוא צריך לחזור כדי לנסוע לשלב הבא )
לצד המעלית יש דלת משוריינת - "דלת האפשרויות הבלתי מוגבלות" - זה מה שייפתח לפניכם אם תלמדו באוניברסיטת סאלפורד, או אם תצליחו לעבור את כל שמונת השלבים במשחק. בסוף כל שלב אתם מקבלים גם קוד שבאמצעותו תוכלו לשמור את השלב הזה ולחזור אליו.
הפתרון במלואו נמצא רק בפייסבוק או במיי ספייס - למי שמנוי...
או, אם אתם קוראים ספרדית, או יש לכם תרגום אוטומטי במחשב, אז גם כאן
http://1001juegos.blogspot.com/2009/04/curious.html



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה