יום רביעי, 4 באוגוסט 2010

סיפור בלשי אפל


[ אזהרה - יש במשחק הזה קצת סצנות של גופות ודם (למרות שהוא בשחור לבן), ולכן לא הייתי ממליצה עליו לילדים צעירים. מאידך, ממילא חשוב לקרוא בו טקסטים באנגלית כדי להתקדם, כך שאם מדובר בילדים ישראלים ששפת אימם אינה אנגלית, יש למשחק הזה הגבלת גיל טבעית. בכל זאת, אין כאן ממש אלימות או הפחדות או זוועות, כנהוג בהרבה משחקים וסרטים אחרים שילדים חשופים אליהם. ואפילו צריך ממש לחשוב - שזה יתרון לא מבוטל. ]

The Scene of the Crime: Golden Doll
זהו סיפור בלשי ממש כמו בסרטים. מתחיל ברצח מסתורי, נמשך באיסוף ממצאים ובחקירת עדים, ונגמר בתפיסת הפושעים.
אתם מקבלים מפה של העיר, ובכל פעם שאתם מתקדמים בחקירה, נפתח לפניכם אתר חדש במפה. בכל מקום עליכם לדבר עם אנשים ולאסוף חפצים. אתם מצויידים גם בערכה ללקיחת טביעות אצבעות ( חשוב להשתמש בה על מה שרק אפשר ), ובכל פעם שאתם חוזרים למשרד, עליכם לבדוק את מגירת הדו"חות שלכם, להסיק מסקנות ולהתבונן היטב בלוח שעליו אתם מצמידים את הממצאים שלכם. את הפתקים והתמונות שעל הלוח אפשר להזיז ולצרף לקבוצות. צירופים נכונים מקדמים את הפתרון.
הסיפור בנוי היטב ובצורה אחידה וזורמת, והתפעול של החפצים והדיאלוגים קל ונעים. הציורים יפים מאד ומלאי פרטים, והמשחק שומר את עצמו באופן אוטומטי, כך שתוכלו תמיד לחזור לאותה נקודה, גם לאחר כיבוי המחשב. בקיצור- כל כולו תוצאה של עבודה יסודית ומשובחת.
 כרגיל במשחקים ש Mateusz Skutnik מעורב בהם, צריך קצת "לשבור את הראש", אבל הפתרון ממש בא בזמן, כלומר המשחק לא מביא אתכם אף פעם למבוי סתום שאיתו צריך להתקע במשך שעות. אם בכל זאת אתם רוצים לזרז את הפתרון - כאן פתרון בוידאו, וכאן פתרון כתוב.


ואם נשאר לכם טעם של עוד - מכאן תוכלו להגיע לחלק הראשון בסדרה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה