יום שישי, 20 באוגוסט 2010

עוד שלג לימים חמים


Solipskier הוא משחק מלא אקשן  שעשוי לשחרר קריאות  Yoo Pee Hi Hei מפיכם, בעודכם שומעים את הרוח שורקת באוזניכם, ומרגישים את השלג ניתז על פניכם. מצויין לימים חמים, בתנאי שיש לכם מזגן, שיקל עליכם את ההזדהות עם חוויית הגלישה בשלג.
עליכם להקליק רק פעם אחת, ולא להרפות ! כל עוד אתם אוחזים בעכבר, יש קרקע רציפה מתחת לרגליכם , ואתם יכולים לגלוש במהירות. תנועות קלות עם העכבר גורמות לגבעות ועמקים, ירידות ועליות, וכאן ,בעצם, נדרשת מיומנות, שתרכשו לאט לאט.
עם הנסיונות החוזרים להשיג יותר נקודות, תלמדו לרחף ולזנק, ולנחות במקום הנכון, לעבור דרך מנהרות ושערים, ואפילו להוריד כוכבים מהשמים. הכל נפלא, עד שאתם נתקלים בתהומות או מכשולים, שכדי לעבור אותם, אתם צריכים להגיע למיומנות גבוהה יותר - הזינוקים הדרושים לשם כך הם מורכבים ומדוייקים יותר.
לא נורא, גם האופן שבו הדמות שלכם נהרגת הוא משעשע למדי. בכלל העיצוב הגרפי והאנימציה אלגנטיים ומינימליסטיים, ובהירים מאד.
המשחק מלווה בשלל עצות שאפשר לשנן בכל פעם שמגיעים לתפריט הראשי, אם אתם בוחרים לא לגלות את הכל בעצמכם. בכל פעם שחוזרים ומשחקים , ההפתעות שבדרך הן שונות - כלומר, הן תמיד הפתעות - אי אפשר ואין צורך "ללמוד את המסלול", כי הוא אינו חוזר על עצמו.
מאד עוזר לעקוב אחרי החיצים בחלק הימני של המסך, שמבשרים לכם מה עומד להגיע, כך שתוכלו לצייר לעצמכם תוואי הולם.
מוזיקה נמרצת מלווה אתכם בגלישה, אך שימו לב - יוצרי המשחק מזהירים שאם תגיעו למהירות גבוהה, עשויות האוזניות להתלש מראשכם, ואז תוכלו לשמוע את הרוח, ולהתרכז רק בהגברת המהירות .

מסתבר שיש גם גרסה סלולרית למשחק שתוכלו לקנות ב 2.99$ מכאן , אם יש לכם איי- פון.
בהחלט מתאים לשאת אותו בכיס, כי דומה שההנאה ממנו מתפתחת תוך כדי ידידות לטווח ארוך...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה