יום שבת, 23 ביולי 2011

לנהל גן עדן של ארנבים


זהירות. המשחק הזה עשוי להשתלט עליכם לכמה שעות טובות.
Bunni Game כולו מלא בארנבים פעלתנים, וכידוע - ארנבים הם חיות חמודות מאד.
תוסיפו לזה ציוץ ציפורים וגרפיקה משובחת ונקיה, ותוכלו לבלות שעות רבות בגן עדן ירוק שופע פירות, עצים ופרחים.
ארנבים ושועלים יעשו בשבילכם ממון רב, שאיתו תוכלו לקנות חנויות, מיכרות, טחנות רוח ועוד דברים שימושיים, ובעיקר לרצות את אהובתכם הארנבית ובסוף אפילו להתחתן איתה...
נשמע פשוט, אבל גם גן עדן צריך לדעת לנהל. בתחילת המשחק אתם - כלומר אתה - ארנב זכר, שכתר זהב לראשו - נקלע לאי שומם. שם הוא מתבשר שעליו להפריח את השממה באי. מה שעליכם לעשות הוא להתחיל לקפץ בסקרנות, ולגלות איך עושים את זה. תוכלו תמיד להיעזר בחבריכם המקומיים, שמדברים אליכם באמצעות בועות של טקסט, אבל למען האמת, המשחק בנוי כל כך טוב, שגם אם לא תקראו בעיון את כל העצות המועילות, תוכלו להנות ולהצליח. 
הכל מתנהלבפשטות, באמצעות העכבר, בקליק או בגרירה. אתם מגלים אינספור הפתעות, ארוזות בתוך בועה, אוספים אותן, ומשתמשים בהן במקום הנכון, ובזמן הנכון. 
איך צוברים כסף? חוטבים עצים או כורים אבנים - עץ ומחצבים שווים ממון. אתם לא צריכים לעשות את זה בעצמכם - בשביל זה יש ארנבים פועלים שאתם יכולים לרכוש, ובאמצעות השמת עובדים נבונה לדאוג לכך שיעשו את העבודה. אבל עובדים צריכים גם אוכל, ואהובתכם הארנבית דורשת שתקנו בשבילה עוד ועוד דברים משמחי לב שיעידו על אהבתכם אליה, כך שעד מהרה אתם מוצאים את עצמכם מתזזים ברחבי האי, קונים ומוכרים, מביאים אוכל לפועלים, ומנסים לרצות את הארנבית החמודה. ואם חשבתם שכסף לא צומח על העצים - באי הזה נושרות אבני חן גם מהעצים ( גן עדן אמרנו?), רק צריך לנער אותם ולצפות להפתעות.
ההפתעות לא תמיד טובות. יש גם יצורים מושחתים באי, כאלה שסתם אוכלים עצים ופירות ומאיימים להרוס את מה שבניתם. עם כל אחד יש דרך להסתדר, את זה תגלו בעצמכם. 
בכל מקרה, לקראת סוף המשחק תמצאו את עצמכם עובדים קשה למדי, ותמצאו את כל האי רחב הידיים מלא ביצורים שלא נחים לרגע. אתגר ניהולי לא פשוט.
אבל כמו בכל סיפור הוליוודי, שבו האישה רוצה רק פרחים, תכשיטים וקניונים, גם כאן יש חתונה בסוף, והכל בא על מקומו בשלום.
למרות חזותו המתוקה זה משחק אינטנסיבי למדי, שדורש פיתוח אסטרטגיה וניהול מתאים של משאבים. הוא עשוי להתפתח לכל מיני כיוונים, ואם תרצו לשחק בו יותר מפעם אחת בודאי תרגישו שאתם עשויים להשתפר, אחרי שהכרתם את כל הנפשות הפועלות.
באתר המשחק תוכלו למצוא סיכומים מפורטים ומסודרים לגבי כל הדמויות, ועצות טובות לתמרון בין כל הבניינים, המפעלים והמתנות. יש גם פורום וגם צ'אט, ואפילו חולצות למכירה. עכשיו אני צריכה למצוא ארנב שיקנה לי חולצה במתנה. רק שאני לא אצטרך גם להתחתן.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה